mapy googleMapy Google jest to usługa umożliwiająca przedsiębiorcom utworzenia internetowej wizytówki dla swojej firmy. Na wizytówce tej znajdują się: nazwa firmy, adres, dane kontaktowe, godziny otwarcia, krótki opis Twojej działalności i (co najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania) link do firmowej strony internetowej.

O staranne utworzenie wizytówki w Mapach Google należy postarać się jeszcze z innego powodu. Wizytówki te są wyświetlane przed organicznymi wynikami wyszukiwania, dzięki czemu można bardzo łatwo znaleźć się na pierwszej liście rankingu wyszukiwania.
Koniecznie przyłóż się do wykonania takiej wizytówki. Zamieść zdjęcia i opis zachęcający Twoich potencjalnych klientów do nawiązania kontaktu.

Na zamieszczonym obok przykładzie widać wynik, który wyświetlił mi się przed organicznymi wynikami wyszukiwania na hasło "prawnik Rzeszów".

  1. Zaloguj się na swoje konto Google.
  2. Odwiedź stronę Google moja firma.
  3. Kliknij "Zarządzaj".
  4. Wypełnij formularz.

Promować można nie tylko stronę internetową, ale także wizytówkę w Google Profil Firmy. Zaręczam, ze warto to robić, gdyż może się ona okazać dodatkowym źródłem klientów.

 

Link do umieszczenia strony w Mapach Google: https://www.google.com/intl/pl_pl/business/