Witam Cię w moim poradniku dotyczącym SEO

baza wiedzy na temat pozycjonowaniaSkoro tu jesteś, to znaczy,  że wykonałem dla Ciebie stronę internetową i chcesz się dowiedzieć, co zrobić, aby uzyskać jak najwyższe pozycje wynikach wyszukiwania Google.

Z myślą o Tobie i innych moich klientach przygotowałem swego rodzaju bazę wiedzy, w której postaram się najprościej jak to możliwe, opisać wszelkie zagadnienia związane z pozycjonowaniem i rozbudową strony internetowej. Na  bieżąco będę zamieszczał tu artykuły, w których postaram się jak najdokładniej omówić wszelkie związane z tym zagadnienia.

Jeśli coś będzie dla Ciebie niezrozumiałe, to nie denerwuj się, proszę i nie rezygnuj. Pamiętaj, że moi klienci zawsze mogą do mnie zadzwonić, a ja zawsze znajdę czas, aby im wszystko wytłumaczyć. Jeśli czegoś nie rozumiesz, to wcale nie oznacza, że jesteś głupi / głupia. Projektowanie i pozycjonowanie stron internetowych, to moja branża, a nie Twoja i ja to rozumiem. Jeśli coś niezbyt precyzyjnie wyjaśniłem, to moja wina. Poinformuj mnie o tym, a ja Ci wszystko osobiście wyjaśnię i naniosę poprawki na niezrozumiały dla Ciebie fragment tekstu, aby inni moi klienci nie mieli już z tym problemu.

Bardzo ważne – NIE REZYGNUJ!!!! Nawet jeśli przyswoisz sobie 20% wiedzy, którą tu znajdziesz, to i tak będziesz w znacznie lepszej sytuacji niż Twoja konkurencja, ponieważ nie znalazłem w sieci żadnej innej firmy projektującej strony internetowe, która przygotowałaby dla swoich klientów tego typu poradnik. Tego, co Ty tu znajdziesz, oni nigdy się nie dowiedzą i to jest Twoja nad nimi przewaga.

Pamiętaj! Do mnie zawsze można zadzwonić!

Na razie jest tylko jeden artykuł, ale niedługo będzie ich więcej. Życzę miłej lektury ;)

1. Dobre praktyki SEO 
(Trochę historii pozycjonowania i lekcje, jakie z niej wynikają na przyszłość. Omówienie najnowszych trendów.)

2. Zdobywamy pierwsze linki 
(Pozycjonowanie czas zacząć. Łatwe sposoby na zdobycie pierwszych linków)

3. Jak tworzyć wartościową treść na stronę internetową? 
(Dobry kontent, to podstawa. Dowiedz się, jak go poprawnie konstruować.)

4. Analiza profilu linków należących do konkurencyjnych stron internetowych 
(Poznaj metody działania konkurencji.)